FUNDACJA POLSKIEGO
GODŁA PROMOCYJNEGO

karta góra
Mobility Reseller Days 2015

Mobility Reseller Days 2015

18 sierpnia 2015

W dniach 7 i 8 października na EXPO XXI w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Mobility Reseller Days - wydarzenia branżowego, które skupia firmy i przedsiębiorców branży nowych technologii z Europy Centralnej, Wschodniej oraz Azji. Ideą, która przyświeca Mobility Reseller Days, jest nawiązanie bezpośrednich relacji partnerskich i handlowych. Wydarzenie skupia w sobie również cele edukacyjne – zarówno dla uczestników, jak i gości wydarzenia – które dotyczą rozszerzenia wiedzy o rozwoju lokalnych kanałów sprzedaży, programach partnerskich.

Rozmawiamy z Tomaszem Cieślakiem, prezesem wydawnictwa MIT MEDIA Group Sp. z o.o., organizatorem i pomysłodawcą Mobility Reseller Days 2015.

To już druga edycja wydarzenia. Jak dziś mógłby Pan podsumować pierwszą edycję, czy udało się spełnić zakładane założenia?

Tak, ponieważ zauważyliśmy pewną niszę, jeżeli chodzi o eventy branżowe i tak narodziła się idea Mobility Reseller Days. Od pięciu lat organizujemy galę Mobility Trends i widzimy potrzebę spotykania się ludzi z branży IT i Telko. Pierwsza edycja MRD, która odbyła się w ubiegłym roku pokazała, że warto się spotkać i nawiązywać bezpośrednie relacje biznesowe. To przekłada się następnie na sukcesy nie tylko sprzedażowe  oferowanych przez wystawców produktów i usług, ale także pozytywnie wpływa na wizerunek marek i ich rozpoznawalność. Dlatego zdecydowaliśmy się na kolejną edycję, ale w nieco zmienionym formacie: dzień dla biznesu i dzień otwarty. 

Czym tegoroczna edycja będzie się różnić od poprzedniej? 

Pierwszy dzień to spotkanie kierowane do biznesu tj. kanały sprzedaży, osoby odpowiedzialne za zakupy w sieciach detalicznych, przedstawiciele małych i średnich przedsiębiorstw związanych z branżą IT i Telekom oraz pracowników i kadry managerskiej największych firm telekomunikacyjnych. Będą najważniejsze osoby z branży, wystawcy oraz ci, którzy szukają relacji biznesowych nie tylko w Polsce. Jeśli chodzi o rozwój naszego eventu nastawiamy się na Europę Wschodnią i Bliski Wschód. Podpisaliśmy umowę o współpracy z naszym partnerem z Chin, który będzie z nami współpracował pod kątem kooperacji chińskich firm z polskimi. Natomiast drugi dzień jest dniem otwartym na który  zapraszamy wszystkich miłośników nowych technologii. Przygotowaliśmy niespodziankę dla zwiedzających – największą w Polsce wystawę zabytkowych telefonów komórkowych. Wystarczy zarejestrować się na stronie www. mobilityresellerdays.pl, by odebrać bezpłatne zaproszenie na Mobility Reseller Days.

Czy październik to dobry termin na tego typu wydarzenie?

Ostatni kwartał jest o tyle ciekawy biznesowo, że zawsze mamy do czynienia z największą sprzedażą. Wiąże się to m.in. z back to school, czyli rozpoczęciem roku szkolnego i akademickiego. Potem mamy promocje związaną ze świętami, więc podczas Mobility Reseller Days na pewno pojawi się bardzo dużo ciekawych produktów i usług. Przedstawimy trendy Q4 na 2015 rok. Jest to także idealny czas i miejsce na debiut nowych marek i produktów. W ubiegłym roku na MRD po raz pierwszy w Polsce mogliśmy zobaczyć nowe modele iPhone’a -  iPhone6 oraz iPhone6 +. Debiutował także nowy myPhone Luna oraz dwa modele Nokii.  Swoją premierę miały także wkraczające na polski rynek marki – Allview i Wiko. W tym roku także będziemy świadkami wielu premier ale na chwilę obecną nie mogę zdradzić szczegółów. 

W ubiegłym roku nad Mobility Reseller Days patronat objęło wiele ważnych instytucji państwowych i mediów. Jak wygląda to w tym roku?

Ta edycja spotkała się z równie ogromnym zainteresowaniem. Patronat honorowy objęło: Ministerstwo Gospodarki, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy oraz Polska Agencja Inwestycji Zagranicznych. Mamy również dobre relacje z mediami branżowymi, ale tu zaprosiliśmy media docierające do kanałów sprzedaży oraz tytuły zarówno o charakterze biznesowym i lifestylowym. Udział w wydarzeniu daje możliwość promocji firmy i jej produktów w całej branży, dlatego współpraca opiera się na wymiernych korzyściach, zarówno dla nas, jak i dla naszych partnerów i sponsorów.

Serdecznie zapraszam czytelników na Mobility Reseller Days, które odbędzie się już 7 i 8 października 2015 r. na EXPO XXI w Warszawie.

 

karta dół

Czytaj także

Kontakt

Fundacja Godła Polskiego "Teraz Polska"

ul. Górskiego 1
00-033 Warszawa

Sekretariat

Telefon: (+48) 22 201 26 90
fundacja@terazpolska.pl

Dział Konkursu

Telefon: (+48) 22 826 01 91
konkurs@terazpolska.pl

Dział PR i komunikacji

Telefon: 506 000 253
kamilbroszko@terazpolska.pl

 

Klauzula Informacyjna (PDF)

Zamów newsletter

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@terazpolska.pl , telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 90 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.